جدیدترین مدل های بستن موی کودک چند ماهه تا چند ساله
با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : چهار شنبه 31 خرداد 1402
نظرات

بستن موی کودک

صبح ها می تواند پرمشغله ترین زمان روز باشد. میان آشفته بازار پوشیدن لباس بچه‌ ها (و خودتان)، آماده کردن یک صبحانه خوشمزه، و اطمینان از درست جمع کردن کوله پشتی بچه ها، مدل بستن موی کودک اغلب فراموش می شود. بیایید صادق باشیم؛ بعضی روزها این یک معجزه است که حتی فرصت می کنید فقط موهای کودکتان را شانه بزنید!

اما خواسته اکثر دختر بچه ها چیز دیگری است. برخی از آن ها کاملا از یک مدل موی دم اسبی ساده راضی اند و بسیاری دیگر هم هستند که بافت مو یا گیسوبافته های چند بعدی را ترجیح می دهند تا ظاهر زیباتری داشته باشند. چه برای جشن تولد دوستانشان و چه حتی برای یک روز خرید، یک مدل موی مرتب و جذاب می تواند به آن ها احساس خاصی بدهد. در نتیجه شما هم به عنوان پدر و مادر از آراستگی و حس اعتماد به نفس کودکتان رضایت بیشتری خواهید داشت.

در این مقاله 33 مدل با عکس های بسیاری برای بستن موی کودک در هر سن و سالی آموزش می دهیم. برخی از این مدل ‌ها به قدری ساده هستند که تنها کافی است یکی دو دقیقه زمان بگذارید. بقیه مدل ها ممکن است کمی وقت گیرتر باشند؛ اما به شما قول می دهیم ارزشش را دارند. پس تا انتها همراه ما باشید.

  1. بستن موی کودک با تاج گل

یک تاج ریسه ای مانند تصویر زیر که با گل بابونه یا هر گل طبیعی دیگری تزیین شده، هر دختر بچه ای را شیرین ‌تر می کند. این مدل موی نوزاد دختر یک ساله برای جشن تولد، عروسی یا حتی پیک نیک و گردش در فضای باز مناسب است.

بستن موی کودک با تاج گل

بستن موی کودک با تاج گل

بستن موی کودک با تاج گل

بستن موی کودک با تاج گل

بستن موی کودک با تاج گل

  1. مدل بستن موی نوزاد با کش مدل گوجه ای

برای این مدل مو گوجه ای ابتدا موها را دم اسبی ببندید و سپس آن را دور خودش و حول کش موی بسته شده، بچرخانید. در صورت نیاز برای محکم کردن موها، می توانید از یک کش موی اضافی یا سنجاق سر استفاده کنید.

بستن موی کودک مدل گوجه ای

بستن موی کودک مدل گوجه ای

بستن موی کودک مدل گوجه ای

  1. بستن موی دم اسبی پیچشی

 چه برای زیباتر کردن دم اسبی کودک و چه برای محکم نگه داشتن موهایش در طول بازی‌، این مدل مو برای کودکان مناسب هر موقعیتی است و فقط پنج دقیقه طول می‌ کشد.

بستن موی دم اسبی پیچشی

بستن موی دم اسبی پیچشی

  1. بافت و مدل بستن موی دختر بچه با گیره

شاید این مدل بستن موی کودک در ابتدا کمی پیچیده به نظر برسد و فکر کنید فراتر از سطح مهارت شماست؛ اما اگر کمی دقت کنید، می بینید صرفا دو طرف مو بافته شده و با گیره های رنگارنگ به طرف مقابل محکم شده اند.

بافت موی کودک

  1. مدل بستن مو دخترانه با بافت فرانسوی

موها را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و هر طرف را به سمت پایین ببافید. این مدل بستن موی نوزاد با چهل گیس یک انتخاب عالی برای دختر بچه های شیطان و فعال است!

بافت فرانسوی دوتایی کودک

بافت فرانسوی دوتایی کودک

بافت فرانسوی دوتایی کودک

  1. مدل شینیون بالرین برای کودک

شینیون یا بان (bun) بالرین فقط برای مراسم هایی مانند عروسی و تولد نیست. این مدل بستن موی کودک انتخاب شیکی برای هر موقعیتی است.

مدل شینیون بالرین برای کودک

مدل شینیون بالرین برای کودک

مدل شینیون بالرین برای کودک

  1. بستن موی کودک با هدبند رنگی

هدبند (با پاپیون یا بدون آن) روش آسانی است برای اینکه همزمان موهای کودکتان روی صورتش نریزد و در عین حال رنگ شاد و جذابی به چهره دلنشین کودک یا نوزادتان بیافزاید. 

بستن موی کودک با هدبند رنگی

بستن موی کودک با هدبند رنگی

بستن موی کودک با هدبند رنگی

  1. بافت موی تیغ ماهی برای کودک

این یکی کمی تمرین می ‌خواهد، اما وقتی نتیجه را دیدید، متوجه می شوید یادگیری آن ارزش وقت گذاشتن را دارد. اگر کودک شما هم عاشق السا (در کارتون السا و آنا) است و دوست دارد شبیه این شخصیت محبوب کارتونی شود، بافت تیغ ماهی موهایش باید شل تر و درشت تر از حالت معمول باشد.

بافت موی تیغ ماهی برای کودک

بافت موی هلندی کودک

قبل از شروع کار، کمی اسپری حجم دهنده به موهای مرطوب کودک بزنید – و مطمئن شوید که دختر کوچک شما صبر کافی برای نشستن در یک نقطه را دارد!

بافت موی هلندی کودک

بافت موی هلندی کودک

بافت موی هلندی کودک

  1. بافت دوتایی پشت سر

اگر دو قلو دارید، پیشنهاد می کنیم این مدل بستن موی کودک را برای دوقلوهایتان امتحان کنید. شرط می بندیم عاشقش می شوند.

بافت دوتایی پشت سر

  1. مدل بستن موی دخترانه کودک در تابستان

مخصوصا برای روزهای گرم تابستان، موهای زیبای کودک خود را با کمی نرم کننده و یک مشت کش موی رنگارنگ یا گل سرهای رنگی به یک طرف بریزید.

مدل موی کودک در تابستان

مدل موی کودک در تابستان

  1. مدل بستن مو با کش برای بچه ها

این مدل موی گوجه ای دو طرفه هم انتخاب خوبی برای تابستان و هم برای اوقاتی است که کودکتان به دویدن و بازی مشغول است و نمی خواهید به راحتی موهایش باز شود.

بستن موی گوجه ای دو طرفه

بستن موی گوجه ای دو طرفه

بستن موی گوجه ای دو طرفه

  1. بستن موی نیمه باز و گوجه ای

این مدل برای دختران جوان با موهای بلند مناسب است و به سادگی موها را از صورتشان دور نگه می ‌دارد. بستن مو به این روش فقط چند ثانیه طول می‌کشد و یک دسته موی فوق ‌العاده حجیم ایجاد می ‌کند که بعضی دختران دوست دارند در آینه ببینند.

بستن موی نیمه باز و گوجه ای

بستن موی نیمه باز و گوجه ای

بستن موی نیمه باز و گوجه ای

  1. بافت موی ضربدری کودک

اگر به دنبال یک مدل جدید بافت موی کودک هستید، بافت ‌های X شکل و پاپیون ‌های صورتی بسیار جذاب اند. توجه  داشته باشید که این مدل روی موهای خیس یا مرطوب نتیجه بهتری دارد.

بافت موی متقاطع کودک

بافت موی متقاطع کودک

بافت موی متقاطع کودک

  1. مدل بستن موی کوتاه دخترانه با کش

این مدل موی کودک ساده و سریع و در عین حال شیک است و برای هر طول مویی زیباست – همانطور که در تصویر آئوبری اندرسون-امونز، هنرپیشه آمریکایی سریال خانواده مدرن می بینید که موها از پشت گردن حالت داده شده و در یک طرف دم اسبی بسته شده اند. این مدل بستن موی کوتاه دختر بچه ساده برای موقعیت های مختلف مناسب است.

مدل دم اسبی کناری

مدل دم اسبی کناری

مدل دم اسبی کناری

  1. بافت تیغ ماهی برای موهای خیلی بلند بچه ها

برای این مدل بستن موی کودک استفاده از گیره های پروانه ای را فراموش نکنید. این مدل برای بافت موی کوتاه کودک هم مناسب است.

بافت تیغ ماهی یک طرفه

  1. مدل بستن موی کوتاه دختر بچه با بافت دم اسبی

در تصویر زیر اسکای جکسون بازیگر آمریکایی را می بینید که دو طرف موها را بافته و به صورت دم اسبی دو طرف انداخته است. شما هم می توانید این مدل را در کمترین زمان ممکن روی دخترتان پیاده کنید.

بافت دم اسبی دو طرفه

  1. بستن موی کودک دم اسبی شکاف دار

برای این روش بستن موی کودک قسمت جلوی موهای او را با چتری محکم کنید و سپس پشت سر را به دو قسمت تقسیم کرده و دم اسبی ببندید.

بستن موی کودک دم اسبی شکاف دار

  1. موی کودک گوجه ای ضربدری

این مدل بسیار ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. به سادگی سه دسته مو جدا کنید، سپس آن ‌ها را از روی سرش رد کنید و در فواصلی که در تصویر می بینید با کش های کوچک ببندید. بعد دسته موها را  شکل گوجه های کوچک در دو طرف سر محکم کنید.

موی کودک گوجه ای ضربدری

موی کودک گوجه ای ضربدری

موی کودک گوجه ای ضربدری

  1. آموزش بستن موی گوجه ای برای بچه

برای این مدل، ابتدا موها را دم اسبی به پشت سر ببندید و سپس موها را به سمت بالا نگه دارید. بعد موها را داخل جوراب نازک تمیزی کنید و آن را به سمت پایین رول کنید. در نهایت به صورت گره بزرگی بالای سر جمع کنید. پایه ی موها را هم پاپیونی بزنید که با رنگ لباس کودکتان همخوانی داشته باشد.

بستن موی کودک با جوراب

بستن موی کودک با جوراب

بستن موی کودک با جوراب

  1. بستن موی کودک به صورت بان سه تایی

اگر کودک ماجراجویی دارید این مدل را پیشنهاد می کنیم. حتم داریم عاشق موهایش می شود!

بستن موی کودک به صورت بان سه تایی

  1. بافت حبابی موی کودک

کوچولوی شما با این مدل موی ساده بسیار زیبا به نظر می رسد. برای جذاب تر شدن این مدل بستن موی کودکان پایین آن را پاپیون کوچکی بزنید.

بافت حبابی موی کودک

بافت حبابی موی کودک

بافت حبابی موی کودک

  1. موی نیمه باز کودک

در زیر تصویر پرنسس شارلوت را می بینید که موهای متوسط او به صورت نیمه باز با روبانی سرمه ای رنگ بسته شده است.

موی نیمه باز کودک

  1. بستن موی کودک با پاپیون بزرگ

با الهام از جوجو سیوا، بازیگر و خواننده آمریکایی می توانید بالای موهای کودک خود پاپیون بزرگی بزنید. دسته ای از موها را هم می توانید ببافید تا جلوه زیباتری به آن ببخشید.

بستن موی کودک با پاپیون بزرگ

  1. مدل بستن موی کوتاه کودک با هدبند

اگر کودک شما از موهای بلندش شکایت دارد، می توانید برایش مدل مو کودک مانند روآن بلانچارد در نظر بگیرید. مهم نیست موهای کودکتان چه طولی دارد؛ بستن روبان هر مدل مویی را زیبا می کند.

مدل بستن موی کوتاه کودک با هدبند

  1. بستن موی کودک به صورت تاج بافته

وقتی کودکتان با این سبک موی بافته شده راه می ‌رود، احساس ملکه‌ بودن خواهد کرد؛ به‌ خصوص اگر چند گیره موی مهره ‌دار ناز دور بافت هایش بیندازید- همانطور که در مارسای مارتین، بازیگر آمریکایی می بینید.

بستن موی کودک به صورت تاج بافته

بستن موی کودک به صورت تاج بافته

  1. مدل گوجه ای دو طرفه با روبان ساتن

این سبک مدل بستن موی دخترانه با کش که پیش از این هم آن را معرفی کردیم، با روبان های ساتن در رنگ هایی که با لباس کودک هماهنگ است، جلوه به مراتب زیباتری پیدا می کند. در زیر تصویر میلی بابی براون را با این مدل می بینید.

مدل گوجه ای دو طرفه با روبان ساتن

  1. مینی بافت دو طرف موها

آیا به دنبال راه جدیدی می گردید تا به موهای کودک خود تنوعی ببخشید؟ از مکنزی هانکسیسک سریال This Is Us الهام بگیرید و موهای دخترتان را از وسط جدا کنید. سپس دو دسته موی کوچک از دو طرف بخش جلویی بیرون بکشید و آن ها را ببافید.

مینی بافت دو طرف موها

  1. مدل بستن مو با کش دخترانه

سبک موهای استورم رید، هم منحصر به فرد و هم شیک است. در ابتدا ممکن است خیلی پیچیده به نظر برسد، اما آموزش های بسیاری را در یوتیوب می توانید پیدا کنید.

گره های بانتو موی کودک

  1. مدل خرگوشی بستن موی کودک

با این مدل فوق ‌العاده شیک، درست مانند بروکلین پرینس، موهای دم اسبی و خرگوشی کودکتان زیباتر به نظر می رسد. برای خرگوشی مدل بستن موی کوتاه دختر بچه، موها را انتهای دم اسبی ها بپیچید و با کشی محکم کنید.

دم اسبی دوطرفه پیچشی

  1. گیره بستن موی نوزاد دختر

این مدل بستن موی کوتاه نوزاد و کودک برای کوچولوهایی که بیش از ده ثانیه ساکت نمی نشینند عالی است. با عقب کشیدن موهای سرگردان دخترتان و گیره زدن آن ها، از ستاره سریال This Is Us یعنی Faithe Herman الهام بگیرید.

بستن موی کودک با گیره های درخشان

  1. بستن موی کودک با سنجاق بابی

در اینجا مدرکی وجود دارد که نشان می دهد سنجاق های بابی می توانند به اندازه گیره های پروانه ای و پاپیون های پر زرق و برق زیبا باشند. مارسای مارتین شیک به نظر نمی رسد؟!

بستن موی کودک با سنجاق بابی

  1. بافت موی تلی دخترانه

موهای ساده کودک خود را با یک هدبند بافته شده مانند مک کنا گریس زیباتر کنید. تنها چیزی که برای آن نیاز دارید یک سنجاق بابی و مهارت بافت ساده موهاست.

بافت موی تلی دخترانه

5 راز آرایش موی کودکان

اگر شانه کردن و حالت دادن موهای کودکتان در نهایت به اشک و ناله او منتهی می شود، این نکات آرایشی حرفه ای به شما کمک خواهد کرد.

  1. برس مناسبی تهیه کنید

اسکالی، آرایشگر معروف در والت دیزنی و طراح مدل موی «پرنسس» می‌گوید: «موهای بچه ‌های کوچک گره ‌دار و ظریف هستند، بنابراین شما به یک برس و شانه مو مخصوص برای آن نیاز دارید». بنابراین قبل از هر چیز مطمئن شوید برسی که برای کودکتان تهیه کرده اید، به اندازه کافی نرم باشد و در موهایش گیر نکند.

  1. قبل از شروع گره ها را باز کنید

قبل از بستن موی کودک به هر حالتی که مدنظر شماست باید در حمام از نرم کننده استفاده و وقتی موها هنوز مرطوب هستند، گره ها را باز کنید. علاوه بر نرم کننده، می توانید از اسپری موهای گره باز کن استفاده کنید. البته در بسیاری از موارد نیازی به انجام این مرحله نیست، مگر آن که فرزندتان موهای بسیار مجعد و وزی داشته باشد.

  1. زرق و برق اضافه کنید

بچه ها عاشق درخشش و زرق و برق هستند. اسکالی می‌گوید: «من فکر می‌کنم با اکلیل و زرق و برق همه چیز بهتر به نظر می‌رسد – و همه احساس بهتری دارند. این یک راه عالی برای جادویی کردن روز کودک شما است.» برای این کار می توانید از میست موهایی که مخصوص کودکان طراحی شده اند (مانند Unicorn Hair Star Glitter Mist) استفاده کنید.

  1. اسپری تثبیت کننده بزنید

روسیو مدینا می‌گوید: «بسیاری از مادران دوست ندارند از محصولات شیمیایی برای بستن موهای کودک خود استفاده کنند، اما این چیزی است که از خراب شدن یک مدل مو، لااقل در موقعیت های خاصی مانند تولد و عروسی، جلوگیری می‌کند. یک اسپری موی سبک مخصوص کودکان به اندازه یک سکه کمک زیادی به شما می کند.

  1. موهای خیس را ببافید

ریسا باراش، بنیانگذار Fairy Tales Hair Care، می‌ گوید: «مدیریت موها با این کار بسیار ساده ‌تر است. و اگر کودک شما با موهای بافته شده بخوابد، صبح روز بعد دیگر خبری از گره خوردگی های آزاردهنده نخواهد بود.»

شانه کردن مو

 



تعداد بازدید از این مطلب: 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود